درگذشت یکی از مدیران وبلاگ رو به شما دوستان عزیز و همچنین خانواده ی این مرحومه تسلیت می گم

گذر کردم ز قبرستان زمانی                                رسیدم بر سر قبر جوانی

به زیر خاک می نالید و می گفت                  رفیقان قدر یکدیگــــــر بــــدانیـــد

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستان عزیزم،می خواستم بهتون خبری بدم که دیروز به من اطلاع رسانی شد متاسفانه دیروز متوجه شدم که یکی از دوستان عزیز وبلاگیمونو بر اثر صانحه ی تصادف ازدست دادیم این خبر توسط یکی از بستگان  این مرحومه به من اطلاع داده شد که به شدت منو ناراحت کرد واین ناراحتی زمانی اوجش بیشتر شد که فهمیدم این بانویه مرحومه فقط 14 سال سن داشتن ازتون در خواست دارم و خواهش می کنم همین الان که دارید این پستو می خونید یا همین امشب یا هروقت که وقت کردید چند سوره قرآن و 10 تا صلوات برای روح این عزیز بفرستید تا روح این عزیز در درگاه متعالی خداوند شاد و قرین رحمت قرار بگیرد چه خوب است تا وقتی کنار هم هستیم قدر همو بیشتر بدونیم

مهلا متولد 1381/8/29 در شهر طبس به دنیا آمد و درسن 14 سالگی و در تاریخ 1395/5/3 بر اثر صانحه تصادف در گذشت از همه ی شما دوستان عزیزم می خواهم که برای آمرزش و مغفرت  این عزیز مرحومه دستاتونو به سمت آسمان ببرید و از خداوند برای این بانوی ایرانی طلب آمرزش و مغفرت کنید

از همه ی شما دوستان عزیزم ممنونم که همیشه با حضور گرمتون و دل های زیباتون ما رو همراهی می کنید امیدوارم هر جا که هستید سلامت و موفق باشید

                      ((روحشون شاد و یادشان گرامی باد))

                   

 

قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار


نظرات شما عزیزان:

Bahar
ساعت14:56---23 دی 1399
انالله وانا الیه راجعون
سلام وتسلیت روشنایی مشرق
سلام و تسلیت ابرهاودریاها
سلام وتسلیت هرچه ساکن وجاری
سلام وتسلیت ای نازنین خفته ی من


زندگیمون قصه نیس و نبود
ساعت8:12---20 دی 1397
راسی سامان یه سوال؟
چرا مطالبت واسه سال 95 ولی تاریخ بروزش واسه آبان 97؟؟؟؟؟
راسی یادم رفت بگم
من قبلا بهت سر میزدم مث همون دوستای قدیمی
و ی چیز دیگه اون مهلا میدونی الان چند سالشه ،الان 16 سالشه

پاسخ:سلام به داداشی گلم .زیاد به تاریخ ها توجه نکن داداش چون وقتی می خوام مطلب جدید بزارم و باید زیر پست های ثابتم برن تنها راهس اینه که تاریخ پست های ثابت بزنم تا در صفحه ی اولم نمایش داده شن و زیر پست های ثابتم باشن.می دونم داداشی من خدمتم نمی رسم سر بزنم حداقل تو یادی از ما کن داداشی همه چی یادمه دلمم برات تنگ شده بود.اره اگه زنده بود 16 سالش بود خدابیامرزدش با اینکه زیاد نمی شناختمش ولی حالم خیلی بد شد وقتی این خبر و شنیدم بازم ممنونم که اومدی کامنت هاتو دیدم خیلی خوشحال شدم برات بهترین آرزوها رو دارم شاد و پیروز باشی داداشی


زهرا بانو
ساعت12:17---12 شهريور 1396
واقعا ناراحت شدم
از خدا براشون طلب آمرزش میکنم هرچند با این سن کم جاشون وسط بهشته
خدا به خانوادش صبر بده
پاسخ: سلام ممنونم ناراحت نباشید عزیزانی که میزن دوست دارند شاد باشیم ما پس ما هم باید اونا رو شاد کنیم با خوندن قران براشون با فرستادن صلوات،ممنونم بابت کامنت زیباتون ایشالا دلتون شاد و غم هاتون سهم خاک بشه براتون بهترین آرزوها رو دارم موفق باشید


zahra(دخترپاییزی)
ساعت0:16---15 تير 1396
مشکل ما در فهم زندگیست

لذت بردن را یادمان ندادند

همیشه در انتظار به پایان رسیدن روزهایی هستیم که

بهترین روزهای زندگیمان را تشکیل می دهند

مدرسه..دانشگاه..کار

حتی در سفر

همواره به مقصد می اندیشیم

بدون لذت از مسیر

غافل از اینکه زندگی

همان لحطاتی بود

که میخواستیم بگذرند
پاسخ:سلام،دقیقا همینطور است مرسی بابت متن زیباتون پیروز و سربلند باشید امیدوارم از مسیر زندگیتون لذت کافی رو ببرید


خانومت
ساعت20:20---29 آذر 1395
این روزها خیلی چیزها دست من نیست

مثلا دستهایت . . . !
پاسخ:سلام،بسیار زیبا بود مرسی بابت کامنت زیباتون وحضورتون پیروز و سر بلند باشید


وحیده
ساعت19:34---23 آبان 1395
اینکه یه نفر بهت بگه مواظب خودت باش حس خوبی داره
اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه
نگران نباش من باهاتم
پاسخ:سلام آره کاملا باهاتون موافقم حس خوبیه مرسی از حضورتون و کامنت های زیباتون امیدوارم زندگیتون پر از حس های خوب باشه موفق باشید در پناه حق


miss.joint
ساعت19:33---2 مهر 1395
اسم منم مهلاس ... حتما براش صلوات میدم
پاسخ:سلام،امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشید و عمری طولانی رو برای شما آرزومندم ،ممنون از لطفتون و حضور گرمتون پیروز و سر بلند باشید


mAryAm
ساعت18:17---15 مرداد 1395
اخی خیلی ناراحت شدم
پاسخ:سلام،ممنون بابت این احساستون و حس همدردیتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم موفق باشید


تنها دل
ساعت13:15---14 مرداد 1395
جان بی جمال جانان میل جهان ندارد
هر کس که این ندارد حقّا که آن ندارد

با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم
یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد

"حافظ"
پاسخ:سلام،ممنون بابت کامنت زیباتون و حضور همیشه گرمتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم موفق و سلامت باشید


ghazl
ساعت13:44---12 مرداد 1395
(( انا لله و انا الیه راجعون ))

در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

روحش شاد و یادش گرامی باد

پاسخ:سلام،بسیار ممنونم بابت این کامنت زیبا و دلگرم کنندتون و این حس همدردیتون امیدوارم هر جا که هستید موفق و سلامت باشید


meslehmah
ساعت14:04---11 مرداد 1395
تسلیت ارز میکنم. آخی چقدر دپرس کننده.
حتما فاتحا اش رو میفرستم.

فک کنم ارز اینطوریه نه؟ ( عرض)؟؟؟؟
نمیدووووووونم سوادم نم کشیده انگار
پاسخ:سلام،سپاس گذارم،بله واقعا ناراحت کننده هست،بسیار ممنونم،عرض خخخخ،براتون بهترین ها رو آرزو می کنم ممنونم بخاطر حضورتون و همدردیتون شاد و سلامت باشید


*_*
ساعت18:53---8 مرداد 1395
واقعا ؟؟؟چه بد خیلی جون بوده که خدا رحمتش کنه.
پاسخ:سلام،بله این اتفاق بسیار وحشتناک متاسفانه برای یکی از دوستانمون افتاده، بله همین طوره خیلی جوون بودن این عزیز از دست رفته،مرسی از احساس همدردیتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و سربلند باشید


گمشده
ساعت6:09---8 مرداد 1395
انا لله و انا الیه راجعون

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی آغازی بی پایان را می سراید
سلام خیلی ناراحت شدم خیــلی
خدایش بیامرزد
خدا به خانوادش صبر بده..
نمیدونم چی باید بگم
پاسخ:سلام،آره برای خود من خیلی ناراحت کننده بود با اینکه اصلا نمی شناختم این عزیز از دست رفته رو، ممنونم از این حس همدرد دیتون،فقط تنها کاری که باید بکنیم برای ایشون اینه که قرآن بخونیم وصلوات بفرستیم و طلب آمررش کنیم برای این عزیز از دست رفته، ممنونم بابت کامنت بسیار زیباتون امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 4 آبان 1397برچسب:, | 4:33 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت